Crema de legume si branza topita

Aproape tot week end-ul trecut a plouat. O ploaie rece, deasa care nu te imbie deloc la lucru.

Ce poti face cand nu ai chef sa gatesti iar familia iti cere de mancare ???
Secretul este o crema de legume cu branza topita.
Aveti incredere in mine, supa se face singura, singurica...

Ingrediente :
500 g de legume (eu am pus 250 g de mazare si 250 g de anghinare)
1 l de apa
1 lingura de vegeta
4 triunghiuri de branza topita

Preparare:
Puneti toate ingredientele in afara de branza pe foc.

Lasati totul sa fiarba timp de 25 de minute.
Luati de pe foc.
Adaugati branza topita.
Mixati cu ajutorul unui blender.
Pofta buna !

Nota 25/02/08 :

Ieri am repetat aceeasi supa, de asta data cu morcovi si cu susan ! Este excelenta !

Comentarii

Adinuca a spus…
Buna.
Abia ce ti-am descoperit blog-ul si a devenit un loc obisnuit de vizita dimineata la birou. Inca citesc din istorie dar te ajung eu din urma. Prin urmare...cu morcovi si cu susan in loc de ce? Sau in completare... Susanul suspectez ca sub forma de seminte...
Si mai am o intrebare: anghinarea cand este fiarta nu mai este amara?
Toate bune si spor la gatit si blog-ulit
Cu mult drag,