Retete sanatoase pentru copii, viitoare mamici si mamicile care alapteaza

Intotdeauna m-a interesat alimentatia sanatoasa. Legumele, fructele. Gustul si prospetimea lor. Asa ca m-am hotarat imediat sa particip alaturi de Divahair la campania Qbebe despre alimentatie sanatoasa, tema aleasa fiind : “Retete sanatoase pentru copii, viitoare mamici si mamicile care alapteaza”.
Campania se desfasoara pe site-ul Qbebe si pe Blogul Mamicilor si este sustinuta de catre doctorul nutritionist Mihaela Bilic, autoarea cartii "Sanatatea are gust".
Reteta de mai jos, deja publicata in martie 2011, se adreseaza gravidelor.
Retete cu fructe, lapte, carne si legume gasiti si pe site-ul Qbebe sau Divahair.


Tarta cu legume
(idee preluata de la Sonia Ezgulian)
Ingrediente
5-6 morcovi
2 dovlecei lungi
4-5 linguri de ulei de masline
1 aluat de tarta ca AICI
cimbru, sare , piper.

Preparare
Preparati aluatul, intindeti-l in tava unsa cu unt si tapetata cu faina. Intepati-l cu o furculita. Puneti tava la frigider.
Spalati legumele. Curatati morcovii de coaja si taiati-i felii foarte subtiri cu mandolina, pe razatoare sau cu un cutit bine ascutit. Taiati la fel si dovleceii.
Scoateti tava din frigider.
Preincalziti cuptorul la 180°C.
Rulati o felie de dovlecel. Adaugati in jurul ei o felie de morcov, apoi inca una de dovlecel, s.a.m.d. Tineti strans cu o mana si adaugati felii cu cealalta. Cand cercul a devenit destul de mare, asezati-l in tava si continuati sa adaugati felii de legume.
Presarati sare, piper si cimbru si puneti tava la cuptor 30 de minute.
Pofta buna!

Comentarii

Anki a spus…
Vai ce joile e ea! Vestitoare de prmavara in raza de soare ce ai prins-o...
Pofta buna si o saptamana frumoasa!
Anki a spus…
ntz ntz....
voiam a zice: Jolie, tres jolie!
Lia a spus…
Privind poza,puteam sa jur ca
te-ai apucat de pictura.:)
Delicioasa a spus…
Spectaculoasa! Sunt curioasa cum arata in sectiune. Superba ideea :)
Bunica a spus…
Geniala ideea...atat de simpla si atat de spectaculoasa! Iar poza este minunata, ca de obicei :)
Felicitari!
MONONOKE KITCHEN a spus…
Da, da, da! Frumos de tot!
daniela s cake a spus…
A VENIT PRIMAVARA ?!!? DAAAA TU NE-AI ADUS-O CU ACEASTA TARTA MINUNATA,VESELA SI COLORATA
roxana a spus…
Subscriu: privind tarta ta, Irina, spun si eu "categoric, a venit primavara!!".
Mie mi se pare ca seamana cu o acadea uriasa. Faina ideea (sigur o voi incerca)si excelenta fotografia!
Hmmm... as fi vrut sa fiu si eu colega de lucru cu tine pentru o zi... ;)
Momo a spus…
geniala ideea ,poza,da,vreau si eu la un prinz de luni cu tine,categoric!:)
Lilly a spus…
O tarta cu un efect psihedelic! Pare sa-mi spuna: eat me!
Bucate Apetisante a spus…
Foarte colorata.Iar mie imi place asa!
Intr-adevar,asa cum spunea si altcineva cu cateva posturi mai sus,mi s-a parut si mie la inceput ca e un desen sau ceva gen origami.
Craita a spus…
cand am vazut pictograma,mi-am imaginat ca este cu totul altceva...si e o tarta,o tarta fabuloasa,chiar esti o maestra,m-ai lasat fara cuvinte:)
doina a spus…
Foarte frumoase poze faci in ultima vreme - despre mincare, tot ce pot sa spun este ca imi doresc sa fiu colega ta de luni :) Colegii tai ar trebui sa stie cit de mult talent si pasiune pui in tot ce faci si ca au norocul sa fie in preajma cuiva atit de special, sensibil si inimos :)
daniela s cake a spus…
IRINA TE ASTEPT PE BLOGUL MEU SA-TI DARUIESC UN PREMIU
Unknown a spus…
UAU! Arata de nota 10+. Imi place la nebunie cum ai combinat culorile. Ca intr-o pictura. Superb.
Amicul Dejun a spus…
co-lunching, fara a :)
Irina a spus…
Anki, bine ai venit! Multumesc pentru mesaj, o saptamana placuta si tie!
Irina a spus…
Nu Lia, nu m-am apucat. Mai bine, nu!
Irina a spus…
Nu am avut timp sa fac poza cu tarta taiata. Multumesc pentru mesaj!
Irina a spus…
Multumesc Cristina!
Irina a spus…
Multumesc, Mononoke!
Irina a spus…
Asa e Daniela, a venit primavara!
Irina a spus…
Roxana, sper sa o incerci. Tai feliile de la inceput, incerci sa faci mijlocul inainte de a-l pune in tava si apoi adaugi felie cu felie.
Irina a spus…
Alison, esti invitata mea!
Irina a spus…
Lily, bine ai venit! Tarta a fost mancata repede...
Irina a spus…
Imi pare bine ca ti-a placut ideea. Cu siguranta ca poti sa adaugi si alte legume!
Irina a spus…
Multumesc, Craita. Bine ai venit.
Irina a spus…
Multumesc mult, Doina. Multumesc frumos.
Irina a spus…
Daniela, multumesc mult pentru premiu!
Irina a spus…
Multumesc, Brandusa. Bine ai venit.
Irina a spus…
Asa e, fara a! Evident! Am corectat mesajul, multumesc!
Unknown a spus…
Vai da ce bine arata! E minunata tarta asta! Felicitari!
E ademenitoare rau... Cred c-ar trebui sa schimbi titlul blog-ului in ...VA invat sa gatiti.. Felicitari !
Gospodina de Criza a spus…
Cred ca e pentru a nu stiu cata oara cand ma uit la postarea asta!!! Si la text, si la poza...numai noutati!!!
VertAnge a spus…
Cat de bine arata! Cred ca e cea mai artistica tarta pe care am vazut-o in viata mea .:)
Irina a spus…
Buna Antonina, bine ai venit. Mai am multe de invatat asa ca nu schimb titlul! Poate peste cativa ani...buni?
Irina a spus…
Oooooh, am iesit din criza? Ce mai faci, ce mai face familia???
Irina a spus…
Multumesc, VertAnge!
Raluca a spus…
Arata incredibil!! Bravo!
hola, el pastel se ve espectacular con tanto colorido, tiene que estar riquísimo. Me copio la receta para hacerla. Un saludo
wine and knives a spus…
bravo irina !! arata super! poza e inainte sau dupa cuptor?
Irina a spus…
Multumesc! Poza e facuta dupa ce am scos tarta din cuptor.
miremirc a spus…
Foarte frumoasa tarta! :)
catkitchen a spus…
Superb arata !!!!
Sarbatori fericite !!!
Angelica a spus…
Exceptionala tarta!!!
Toate fotografiile sunt extraordinare!
Felicitarile mele.
Luiza a spus…
Cat e de frumoasa! Si e cu dovlecei, legumele mele preferate! Trebuie sa impresionez niste musafiri cu ea :)