Prajitura impotriva sarbatorii Sfantului Valentin !!!


Militez impotriva acestei sarbatori comerciale !Imi spun in fiecare an ca nu am nevoie de o zi speciala pentru a face un cadou celui drag ! Manifestez pentru femei independente si libere !
Totusi,in aceste conditii, spuneti-mi si mie de ce, duminica dupa amiaza, am scos tocmai formele in forma de inima si am purces la fabricarea uneia dintre prajiturile lui preferate ???

Prajitura cioco - banana de Christophe Felder

Reteta este preluata din aceasta carte :Le chocolat.


Ingrediente :
100 g de ciocolata
110 g de unt
4 oua
150 g de zahar
60 g de faina
1 lingura de cacao
1 banana

Preparare :
Topiti ciocolata si untul impreuna, pe foc sau in cuptorul cu micro-unde. Amestecati bine pana cand ciocolata devine lucioasa si untul s-a topit cu totul.
Amestecati bine cu telul ouale cu zaharul, adaugati ciocolata topita, faina si lingura de cacao.
Puneti acest amestec la frigider cam 3 ore (puteti sa il lasati si toata noaptea).
Turnati in formele dorite. Adaugati o felie rotunda de banana.
Coaceti prajitura la 210°C timp de 25 de minute.
Presarati zahar pudra peste prajitura si serviti.
Pofta buna !

Comentarii

Ginette a spus…
Esti haioasa....nu stiu ce sa zic de sarbatoarea asta, poate fiindca nu este "a noastra" nu sunt obisnuita cu ea si sunt cam batrana ca sa o mai adopt, sau sa ma folosesc de ea acum. Pentru tineri si in special pentru cei indragostiti cred ca e OK. Oricum, daca stau bine si ma gandesc, printre formele mele de prajituri am si o inima.....hi,hi, hi. Te pup Irina !! Felicitari pentru inimioare.
Irina a spus…
Buun, am mai scapat de o sarbatoare!
Poti sa faci prajitura in orice forma vrei, e buna pentru toate ocaziile !

Irina