Desert alb

Desert alb ca o mireasa in luna mai.
Pur, fin, inocent.
Casa de piatra, Raluca!


Ingrediente :
1/2 l de lapte
1 lingura aroma de vanilie sau un baton de vanilie
3 linguri de zahar
2 g de agar - agar sau o foaie de gelatina
caramel lichid (pe care il cumparati sau il faceti in casa)

Preparare
Amestecati intr-o cratita laptele rece, vanilia, zaharul si gelatina. Puneti cratita pe foc amestecand continuu.
Fierbeti laptele timp de 3 minute, luati cratita de pe foc si varsati amestecul in forme mici (cani, etc).
Puneti desertul la frigider timp de 3 - 4 ore.
Scoateti desertul, varsati siropul de zahar ars si serviti.
Pofta buna!

Comentarii

Gabriela Cara a spus…
Wow, wow, ce bine arata! Este ca o panna cotta, nu-i asa? Noi adoram desertul acesta, este pur si simplu, delicios!
Irina a spus…
E ca un fel de budinca. Diferenta intre budinca si panna cotta e ca in cea de a doua se pune frisca lichida.
E buna panna cotta... cu sirop de fragi sau capsuni!
Raluca a spus…
irina, draga mea, mi au dat lacrimile cand am dat cu ochii de minunatia de desert!!!! iti multumesc din suflet, m-ai lasat fara cuvinte!!! O sa-l incerc si eu, neaparat, si o sa-ti trimit pozele!! Esti o persoana minunata, asta e motivul pentru care esti magica in bucatarie, pentru ca transpui o particica din tine in fiecare preparat! Multumesc din nou, te pup de o suta de ori!!!
cupcake a spus…
vai ce imi place acest desert!mor dupa budinci creme..multumesc de reteta!se va face
MONONOKE KITCHEN a spus…
Felicitari pentru blog, e deosebit de frumos! Succese!
carnetul de retete a spus…
Nu imi reuseste inca gelatina, deci voi incerca cu agar-agar.La revedere!
Irina a spus…
Raluca, imi pare bine ca ti-am facut o surpriza placuta. Coincidenta a facut ca, in aceeasi zi in care am primit pozele de la tine, sa fac si acest desert. Sincer, nici nu se putea sa nu ma gandesc la tine, ai fost o mireasa foarte frumoasa. Inca o data casa de piatra!
Irina a spus…
Antzu, sper sa il faci cat de repede poti. Eu fac caramelul tot in casa, as putea sa iti dau reteta!
Irina a spus…
Mononoke, bine ai venit si te mai astept!
Irina a spus…
Sincer sa spun nici eu nu ma pricep la gelatina. Agar-agarul mi se pare muuuult mai usor!
Paradis a spus…
Asta arata yamy,yamy.Am salvat-o,ca am forma asta .Mersi.
Irina a spus…
Cu placere!