23.10.2009

"Reteta mea cu miere"

Apidava si Teo's Kitchen va invita la concursul "Reteta mea cu miere".
Gasiti toate informatiile pe blogul lui Teo : Teo's kitchen

Si pentru ca mie imi place mierea foarte mult incercand sa o folosesc de fiecare data in locul zaharului, si pentru ca micul dejun de astazi a fost tocmai un muffins cu miere si prune ce s-a potrivit extraordinar de bine cu ceaiul alb fierbinte Kusmi, iata reteta cu care m-am hotarat pe loc sa particip!

Muffins cu miere, prune, nuci si o umbra de scortisoara

Ingrediente
2 oua
50 g unt topit
2 linguri de zahar pudra
2 linguri de miere
8 linguri de faina
1 pachet de praf de copt
10 prune mici
1/4 lingurita de scortisoara
5 nuci

Preparare
Amestecati ouale cu zaharul si cu mierea.
Adaugati untul topit, apoi faina, praful de copt si scortisoara. Amestecati din nou pana cand faina s-a incorporat bine.
Spalati prunele, uscati-le cu un servet, scoateti samburii si taiati-le in bucati mici.
Curatati nucile, taiati-le fin si amestecati-le in aluat impreuna cu prunele.
Varsati aluatul in formele de muffins.
Incalziti cuptorul la 180°C, puneti tava la cuptor timp de 20 de minute.
Pudrati cu zahar si serviti.
Pofta buna!

11 comentarii:

Roxana spunea...

Combinatia de ingrediente este excelenta zic eu, aspectul muffinsilor ... ii mananci din ochi, iar ceaiul alb merge de minune langa!
Felicitari pt idee, Irina, succes si-ti tin pumnii stransi la concurs! :)

Irina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Irina spunea...

Roxana, particip de placere... eu n-am castigat niciodata! Dar mi-a placut ideea si culmea a fost ca le-am pregatit chiar azi. Nici nu-mi trecea prin gand sa le postez!

Retete ilustrate spunea...

Felicitari pentru retete.
E super blogul tau.
Te asteapta un premiu la noi pe blog.

VertAnge spunea...

Succes la concurs! Eu sunt o mare iubitoare a mierii...parca nu ma simt la fel de vinovata ca atunci cand mananc zahar:)

Niko spunea...

Ce bine suna! Deja salivez! Unde trebuie sa votam?

Irina spunea...

VertAnge, multumesc! Particip de placere, si mie imi place mierea foarte mult!

Irina spunea...

Niko, nu trebuie sa votezi dar poti sa faci aceeasi reteta, daca vrei! Mi-a placut mult painea pe vatra!

Anonim spunea...

Irina, am facut prajitura in forma de muffins!
Foarte buna, multumesc.
Alina

Honey Queen spunea...

Buna Isabela,
Desi nu am reusit nici pana azi sa postam pe site-ul apidava toate retetele de la acel concurs, dorim sa ne luam revansa promovand site-uri culinare deosebite pe noul blog www.apidava.blogspot.com
Daca doresti, esti binevenita sa ne mai sugerezi cateva link-uri la retete deosebite cu miere, astfel incat lumea sa se bucure de ele, si noi sa stabilim cat mai multe canale de promovare a mierii, dar si a gastronomiei "homemade" si a micilor secrete culinare.

Honey Queen spunea...

Sunt datoare cu un miel, ca te-am rebotezat ;) Imi cer scuze....e o ora cam tarzie...
Miel nu am, dar poate ma revansez cu ceva mai dulce ;))