14.06.2011

Cand vine vorba despre creveti...

Eu accept! De fiecare data. Cu si mai mult entuziasm cand e vorba despre creveti roz, de Senegal (gambas).
Cumparati-i proaspeti sau congelati. Aveti grija la cei proaspeti, verificati cochilia, neaparat supla si stralucitoare, capul nu trebuie sa se desprinda de corp.
Daca ii cumparati congelati, lasati-i sa se decongeleze in frigider. Folositi-i in paste, salate, cu legume si sos de rosii, etc.
Marinada pe care o fac des e urmatoarea :
1 lingura de ulei de masline
coaja rasa de la o jumatate de lamaie
1 lingurita de cimbru uscat
1 lingurita de oregano uscat
12 rosii mici uscate taiate felii
sare, piper
24 de creveti mari

Amestecati toate ingredientele, adaugati crevetii si lasati-i in marinada timp de 20 de minute. Varsati totul intr-o tigaie fierbinte si prajiti crevetii cate 3 minute pe fiecare parte.
Serviti. Pofta buna!

11 comentarii:

catkitchen spunea...

nu as renunta niciodata la o portie ;) ... deliciosi !!!!

Lia spunea...

Mi-am adus aminte ca am in congelator .
Ma duc sa-i decongelez .:)

zuzy spunea...

15 zile fara nimic nou?nu a fost foarte placut pentru papilele mele gustative. sunt curioasa ce va urma?am gatit unele retete si au iesit dementiale,foarte,foarte bune.felicitari,astept multe alte retete in viitor.

vincent spunea...

Salut,

Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult - aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

Toate cele bune,

Vincent
Petitchef

MariaM spunea...

Chiar am suras in primul moment cand am deschis blogul si am vazut (iar:)...) poza cu creveti. Mi-am zis : fata asta chiar ii mananca cu placere daca are rabdare atat de des sa-i curete..cand am citit si comentariul:"de fiecare data" m-a distrat.
Asa e , vara cel putin crevetii sunt un bun exemplu de mancare usoara .

Wine and Knives spunea...

si mie-mi plac crevetii f mult. o scurt precizare: culoarea roz nu e atributul crevetilor de senegal, ci se datoreaza faptului ca sunt pre-fierti ininte de congelare, din motive de igiena si conservare.

crevetii sunt in marea majoritate a cazurilor gri sau maroniu deschis insa cand sunt supusi unei temperaturi mai mari isi schimba culoarea in rozaliu.

oricum ar fi, tu ii gatesti asa cum trebuie :)

Irina spunea...

Cat, i-as manca si...cu dulceata. Nu, poate ca nu....

Irina spunea...

Lia, sper sa iti placa!

Irina spunea...

Mutumesc, Zuzy!

Irina spunea...

Maria, sunt capabila sa mananc aceeasi mancare saptamani intregi. In timpul saptamanii, cand sunt la Paris si ajung acasa, ma opresc la un restaurant japonez care e la cateva case de mine. Cum intru, patronul care nu stie prea bine franceza, ma arata cu degetul si zice: menu K, menu K! Caci asta iau tot timpul!

Irina spunea...

Poate ca m-am exprimat gresit, aici sunt creveti roz si creveti gri. Int-adevar, cei roz, devin roz dupa coacere. Dar asa li se spune, gri sau roz.