Cirese

Pentru proiectul lansat de Mihaela (De prin lume adunate). Si pentru Antonina (Dulcegarii culinare AICI) care il duce mai departe cu drag.
Si chiar daca timpul e scurt, si chiar daca ciresele au fost putine, si chiar daca temperatura trece usor peste 40°C, gatesc, gatesc cu placere si particip si eu.
Pentru ca fac parte din aceasta familie, pentru ca simt ca lumea noastra e mica si e bine ca e asa.
Pentru ca imi place proiectul iar invitatia m - a onorat.

Clafoutis limousin
Reteta de Jean-Pierre Poulain
Ingrediente
200 g de faina
4 oua
1/2 l lapte
putina sare
2 linguri de ulei
150 g de zahar
400 g de cirese
1 dl rom
unt
Preparare
Amestecati  cu o lingura de lemn faina cu ouale, sarea si jumatate din cantitatea de lapte.
Adaugati restul de lapte, o treime din zahar si romul. Acoperiti vasul cu o folie de plastic si lasati-l timp de o ora.
Spalati ciresele, rupeti-le coditele dar lasati samburii.
Puneti ciresele ie in tava, adaugati aluatul si cateva bucati de unt.
Puneti tava la cuptorul preincalzit la 210°C timp de 35 de minute. Scoateti tava de la cuptor, presarati cele 2/3 de zahar ramase. Serviti.
Pofta buna!

Comentarii

Multumesc frumos pentru participare!!
O reteta excelenta.. care cu siguranta ma va provoca si pe mine, tinand cont ca-i in mare voga ;)) ... Plina de arome si culoare!! O seara faina! Pupici
catkitchen a spus…
super delicios !! ... tot ce este cu cirese este super delicios !!! :):)
violette a spus…
Super aratoasa...si cu siguranta delicioasa!
o zi placuta!
Felicia a spus…
Buna!

Pot sa inlocuiesc ciresele cu visinele in reteta acesta?

Multumesc anticipat!




P.S. blog-ul tau este minunat, in special pozeele sunt asa frumoase!
Lia a spus…
Am venit dupa mirosul de rom .
Si nu regret,pentru ca am gasit o prajitura delicata cu cirese .
janet a spus…
Sant incantata sa incerc reteta,dar nu inteleg un lucru;Cum de ciresele sint deasupra,cand zici ca se pun pe fundul tavii?Si aluatul nu are nimic,care sa-l creasca?Ca arata tare bine crescut!
Retete culinare a spus…
Buna seara.
Sunt administratorul siteului www.retete-sanatoase.ro.
Va contactez sa va intreb daca doriti un schimb de link (noi va punem adresa siteului dumneavoastra la noi iar dumneavoastra ne puneti adresa noastra).
Daca doriti asteptam sa ne contactati la adresa de email office@retete-sanatoase.ro.
O seara placuta.
Bucate Apetisante a spus…
Am lipsit o vreme scurta de pe net si am impresia ca a trecut un secol. Trebuie sa citesc din urma sa vad ce-ai mai gatit.
Ce vad aici in poza, imi ''trezeste'' pofte. :)
Cat de bine arata!
Delicioasa a spus…
Superb! Sper sa mai gasesc cirese sa incerc reteta aceasta. O zi frumoasa1
Irina a spus…
Multumesc Antonina, imi pare bine ca iti place!
Irina a spus…
Multumesc mult, Cat. Ai dreptate!
Irina a spus…
Multumesc, VIolette!
Irina a spus…
Buna, Felicia. Sigur ca poti sa inlocuiesti ciresele cu visine. Ma bucur ca iti place blogul.
Irina a spus…
Lia, si mie imi place romul in prajituri. Mai ales in cele cu ciocolata....
Irina a spus…
Janet, clafoutis-ul e plat. Arata asa de umflat pentru ca vasul e adanc (nu e facut in tava) si pentru ca l-am fotografita cand abia il scosesem din cuptor. Ciresele nu sunt numai la suprafata ci in toata prajitura....
Irina a spus…
Bine te-am regasit. Cum a fost la licenta?
Irina a spus…
Cred ca mai gasesti inca cirese. Nu pentru mult timp!
Momo a spus…
arata fantastic,l-ai surprins la apogeu!:)
Irina a spus…
Multumesc, Alison!