Barca

Cu capul in nori....
Cu ochii in soare....
 Imi duc barca pe ape.
Conduc de cele mai multe ori. Plutesc, cateodata....

Moules marinières
 (reteta pentru 2 persoane)

800 g scoici curatate
100 ml vin alb
1 ceapa mica
patrunjel ras
1 lingurita de faina
25 g unt topit
1 catel de usturoi

Curatati ceapa si usturoiul, taiati-le foarte fin. Puneti-le intr-o oala mare, adaugati vinul, dati drumul la foc destul de mare. Amestecati faina cu untul, adaugati aceasta pasta la vin si amestecati bine. Adaugati scoicile si acoperiti oala cu un capac. Lasati scoicile sa se deschida 5-6 minute. Amestecati din cand in cand.
Adaugati patrunjel si serviti cu cartofi prajiti.
Pofta buna!


Comentarii

Anonim a spus…
Vant din pupa! Frumoase imagini!
Alina
Bucate Apetisante a spus…
Ce poze, ce peisaje!
De mult vreau sa mananc scoici dar mi-e teama ca nimeresc ceva prost gatit,nu-mi vor placea si veci nu voi mai incerca si a doua oara.
Pentru acasa nu cred ca voi cumpara,numai eu vreau sa gust asa ceva :)
Mihaela a spus…
Bun bun, superba prezentare! Am incercat de curand scoici (midii) si cu siguranta le voi repeta cu putin unt ca in reteta ta :)
Irina a spus…
Multumesc Alina. Incerc de fiecare data sa o aduc in port, e greu!
Irina a spus…
Incearca sa mananci cand te duci la mare, eu zic ca apropierea de mare e semn de proaspat.
In rest, ce sa spun? Eu am mancat pentru prima oara in Belgia...de pofta si de foamee. Vazandu-l pe Olivier mancand cu atata pofta, mi-am spus, de ce nu? Dar sunt multi cei care nu vor sa incerce...
Irina a spus…
Mihaela, untul si faina sunt facute sa ingroase sosul.
Cele "marinières" sunt cu vin. Poti sa uiti de vin si de unt inlocuind lichidele cu smantana, cu un sos de roquefort si smantana, cu supa, etc.
Bucate Apetisante a spus…
Mi-e pofta tareee.
Si am fost la mare,nu am incercat, acum regret.
Poate la anul,sper.