14.12.2011

Diva Hair

Prima reteta de Sarbatori. Un chec plin de savoare, aroma de lamaie. Ador combinatia lamaie / cacao sau ciocolata. Checul de mai jos e unul din preferatele mele, usor, fin, gustos, de neuitat.

Reteta participa la concursul lansat de Diva Hair. Gasiti mai multe amanunte la pagina Retete Dulciuri.
Sponsorul concursului este Dmail: Idei utile, cadouri originale. 
Retetle vor putea fi votate in perioada 14-21 decembrie pe pagina Diva Hair de Facebook (Facebook / Diva Hair.), intr-un album special. Pentru a intra in semifinala, fiecare reteta trebuie sa acumuleze cel putin 50 de like-uri. 


Ingrediente:
3 oua
3 lingurite pline de miere
50 g zahar
50 g pudra de migdale (sau 50 g faina)
75 g faina
75 g smantana
1 pachet praf de copt
2 linguri de cacao
50 g unt topit
coaja rasa de la doua lamai

Preparare:
Preincalziti cuptorul la 170°C. Amestecati coaja rasa cu zaharul. Bateti ouale, mierea si zaharul. Topiti untul, lasati-l la racit. Adaugati pudra de migdale, faina, praful de copt. Amestecati bine timp de 5 minute.
Adaugati lingurile de cacao. Amestecati usor. Adaugati smantana si untul topit si racit. Amestecati din nou timp de 1 minut. Varsati intr-o forma de chec. Puneti forma la cuptor timp de aproximativ 45 minute.
Pofta buna!

29 de comentarii:

Lilly spunea...

Pfuai, ce bine arata!Si se si face in doi timpi si trei miscari.

Alina spunea...

Ce bine arata! Eu te votez si sper din tot sufletul sa castigi.
Alina

DANI spunea...

Ai si votul meu ! E o splendoare ! Cu lamiia am si eu o relatie speciala ...

Emily spunea...

arata fermecator! succes la concurs :*

Haplea spunea...

Ho! Ho! Ho! Merry Christmas!

Mirela spunea...

Vreau si eu sa iti dau votul, este minunat de frumos si rafinat.

Mihaela spunea...

Imi place prezentarea de sezon :) nu am incercat niciodata combinatia lamaie-ciocolata, dar nu e tarziu sa incerc. Si eu vreau sa votez, sper sa nu uit, mai posteaza un reminder pe 14 :)

fantezie in bucatarie spunea...

arata foarte bine si prezentat super!!succes la concurs!!O zi buna!!!

Lia spunea...

Din punctul meu de vedere ,esti premiul I cu coronita . :)

Licuta Marin spunea...

Superb!!!Pup si bafta la concurs!

Kadia spunea...

ce frumos arata! Mult succes la concurs!

DANI spunea...

Irina, eu nu stiu multe cu FB -ul, am tot cautat, da nu stiu, unde-i pagina pe care se poate vota.

Miha spunea...

Succes!

Bucate apetisante spunea...

Mult noroc la concurs!
Checul stim ca e delicios!!

Irina spunea...

Asa e, Lilly. E foarte bun si pufos!

Irina spunea...

Alina, multumesc. Eu nu castig niciodata, cu siguranta ca sunt altii mult mai buni decat mine. Dar nu puteam sa refuz invitatia celor de la Diva Hair!

Irina spunea...

Dani, multumesc mult!

Irina spunea...

Emily, ma bucur ca iti place. Multumesc pentru urare. Particip de placere...

Irina spunea...

Ho, ho, Haplea. Merry Christmas to you too!

Irina spunea...

Mirela, poti sa o faci aici : http://www.facebook.com/profile.php?id=100001376403356#!/media/set/?set=a.10150623859887907.495048.337353132906&type=3

Irina spunea...

Mihaela, asociatia lamaie ciocolata e una dintre favoritele mele. Daca nu uiti, poti sa votezi aici : http://www.facebook.com/profile.php?id=100001376403356#!/media/set/?set=a.10150623859887907.495048.337353132906&type=3

Irina spunea...

Mihaela, multumesc pentru urari!

Irina spunea...

Aaaah, Lia, mi-a mers la inima mesajul tau!

Irina spunea...

Multumesc mult, Licuta. Sa fie.

Irina spunea...

Kadia, multumesc mult!

Irina spunea...

Dani, nici eu nu prea ma descurc. Poti sa votezi aici : http://www.facebook.com/profile.php?id=100001376403356#!/media/set/?set=a.10150623859887907.495048.337353132906&type=3

Irina spunea...

Multumesc mult, Miha!

Irina spunea...

Multumesc, e un chec fin si delicios. Noua ne place mult!

catkitchen spunea...

ffff frumos arata !!!! .. bafta !!!!