12.02.2012

5 principii ce imi fac duminica frumoasa

1/ Nu ma gandesc ca maine este luni. Si ca maine o iau, din nou, de la capat...
2/ Refuz sa ma dau jos din pat inainte de 9. Nu, 9 si 15.
3/ Ma ocup de mine, de noi.
4/ Visez cu ochii deschisi. Visez toata ziua.
5/ Mananc atunci cand imi e cu adevarat foame. Si atunci mananc bine si bun.
Dar voi ?


Ingrediente
1 kg morcovi
1 l apa
1 cartof
1 ceapa
25 g unt
1/2 lingurita de curry
1 lingurita chimen
Sare

Preparare
Curatati legumele, spalati-le, taiati-le in cuburi. Puneti untul la topit intr-o oala de 3 l. Adaugati legumele, lasati-le pe foc mijlociu timp de 5 minute. Amestecati din cand in cand.
Adaugati apa, curry si chimenul. Lasati sa fiarba 30 de minute. Adaugati smantana si mai lasati sa fiarba inca 5 minute. Mixati cu un robot plonjor. Serviti fierbinte.
Pofta buna si o duminica placuta!

18 comentarii:

Bucate apetisante spunea...

Ah...eu nu reusesc sa imi fac duminicile placute pt. ca nu reusesc sa trec de pct.1 scris de tine...
Minunata poza!

Irina spunea...

Aaah, greu. Eu zic sa il lasi pe primul si sa treci direct la al treilea... Poate, asa, uiti de luni!

Anonim spunea...

Faine idei de avea o duminica placuta.Eu ca sa ma relaxez fac lumanari pt ca e o pasiune.Daca doriti sa le vedeti si sa imi spuneti parerea dvs. le puteti vedea pe www.keriam.gr

Irina spunea...

Frumoase lumanari. Felicitari!

Margot spunea...

Punctul 4 e esential. Dar eu il folosesc tot timpul, nu doar duminica. Pozele cu supa sunt fantastice. La fel sper ca a fost si duminica ta!

Lia spunea...

De cand nu mai avem copil acasa ,duminica este o zi fara reguli .
La fel ca tine ,ne sculam cand vrem,mancam ce vrem .
Daca nu plecam nicaieri sau nu primim prieteni ,eu prefer sa citesc sau sa vad un film nou .
A si muzica ,muzica .....

Mihaela spunea...

Cam asa am si eu principiile duminica, si oricand am o zi libera :) Superba prezentare!

Irina spunea...

Margot, si eu incerc sa il folosesc tot timpul. Din pacate, cateodata, realitatea imi intrerupe visul.

Irina spunea...

Lia, da, am uitat de muzica si de filme... Si, uite, al 6 lea principiu...

Irina spunea...

Mihaela, multumesc mult.

DiaMar-bucataria galbena spunea...

Duminica lenevesc atat cat vreau eu.Sunt sevita de catre sot toata ziua.Boierie curata,dar de luni o iau de la capat cu forte noi.Pup!

TeoBucatar spunea...

Niste principii super pentru o zi reusita:)

Irina spunea...

DiaMar, ai mare noroc. Felicitari si la cat mai multe astfel de duminici!

Irina spunea...

Multumesc Teo!

catkitchen spunea...

Daca duminica nu suntem pe munte :)http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.352840791409464.104046.100000506375775&type=3 , clar ma trezesc mai tarziu , gatesc si fac poze ( ceea ce -mi place enorm !!!! ) , imi rasfat florile , ma amuz de prostiile motanilor : http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.301601303200080.93909.100000506375775&type=3, apoi ma rasfat cu o baie prelungita ;), iar seara vizionam filme pe proiector :):) .... o duminica perfecta !!!

Nico spunea...

In ingrediente nu scrie cata smantana...poate ma ajutati pentru ca as vrea sa o pregatesc maine. Multumesc frumos, Nico.

Irina spunea...

Buna Nico : 1-2 linguri, dupa gust.

Nico spunea...

Buna Irina. Ma bucur tare mult ca mi-ai raspuns. Am facut astazi aceasta supa, este delicioasa. Si am pus cam 100 ml de smatina pentru frisca, cea pentru gatit nu imi place. Acum ma intreb, trebuia dulce, da?, nu acra?