25.03.2012

Ora 3 sau 4 dupa amiaza


Cake cu banane si dulce de leche

180 g de faina
100 g dulce de leche
3 oua
150 g unt
50 g zahar
1 plic praf de copt
2 banane

Preincalziti cuptorul la 170°C. Topiti untul, lasati-l putin la racit.
Amestecati zaharul si ouale timp de 3-4 minute. Adaugati untul. Taiati bananele bucati mici.
Varsati praful de copt peste faina si amestecati usor. Varsati faina peste aluat. Amestecati bine din nou.
Adaugati bananele.Varsati aluatul intr-o tava de chec.
Adaugati cu o lingura dulce de leche. Amestecati usor, de jos in sus.
Puneti tava la copt la 170°C timp de 45 de minute.
Pofta buna!

18 comentarii:

alinutzika spunea...

trebuie sa fie tare bun!

Mihaela spunea...

Oh ce lenes dragut... parca zice: pastreaza-mi si mie putin tort pentru cand ma trezesc :))

roxana spunea...

Superb colaj de fotografii, Irina! Nuantele de vernil pastel, maro si galben sunt reprezentative pentru acest inceput de primavara.

Cat priveste checul, trebuie sa fie tare bun. Ceva asemanator fac si eu, doar ca folosesc caramele in loc de dulce de leche si pun si-o mana buna de nuci. Mi-ai facut pofta!...

Margot spunea...

Cred ca ti-am spus deja cat de mult imi plac fotografiile tale! Pufosul este incredibil! (SI cake-ul la fel!)

Bucate apetisante spunea...

L-as lua in brate, l-as intoarce pe toate partile de drag, l-as ciufului si l-as alinta pana s-ar satura :)) vorbesc de Filou. Draguztul de Filou ce sade frumos pe scaunel fara nici o grija, fara ca cineva sa-l deranjeze :)
Si-am fost gand la gand cu dulce de leche.
Bun checul tau, parca ii simt aroma.

Marian spunea...

Banane cu dulce de leche... pare o combinatie superba! Mi-ai facut pofta :-)

Marian spunea...

Banane cu dulce de leche... pare o combinatie superba! Mi-ai facut pofta :-)

Lia spunea...

Chechul ca si checul ....:)
Dar pozele mi-au taiat rasuflarea .
Cata liniste si pace transmit.
Tare frumos .

Haplea spunea...

Chiar o sa incerc reteta!!!Trebuie sa fac mai intai dulce de leche ca am lapte condensat.De abia astept sa prepar acest chec delicios!!!

Alice spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Alice spunea...

J'adore les photos, le style, tout. J'adore et j'en veux encore.

catkitchen spunea...

Checul ca checul , dar motanul e superb !!!! Ador motaneii , am si eu doua exemplare pe care le ador :) , vrei sa-i vezi ? http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.301601303200080.93909.100000506375775&type=3

Fab Chef spunea...

Interesanta reteta. Motanul e o frumusete.

Miriam and Bogdan spunea...

Superb feelingul. Te imbratisez! Miriam.

Wren spunea...

This sounds very good.

Wren spunea...

This sounds very good.

Seturi de tacamuri din otel inoxidabil spunea...

Trebuie sa incerc reteta aceasta. Trebuieee!

Angelica spunea...

Poze sublime din nou!!!
Felicitari!