16.10.2012

Yummy si cu mine!!!!

16 comentarii:

Diana spunea...

Ce frumos! Felicitari Irina!Te pup

calatorprinlume spunea...

Multumim pentru carte, Irina!Numai bine!

Bucate apetisante spunea...

Super revista! Wow!

Lilly spunea...

Felicitari Irina!Pozele sunt splendide si retetele interesante.

Gabriela spunea...

Felicitari, Irina !!!!!

Marian spunea...

Bravo Irina! Ma bucur foarte mult pentru tine. Poti fi mandra de tine, chiar este o realizare!
Sa incerc si eu placinta ta cu mere... eu am facut una cu dovleac acum, dar parca mi-ar placea mai mult cu mere :-). In poza arata delicios!
Te pup si inca o data felicitari!
Marian

Irina Invat sa gatesc spunea...

Multumesc Diana, imi pare bine ca iti place!

Irina Invat sa gatesc spunea...

Multumesc Denisa.

Irina Invat sa gatesc spunea...

Multumesc, si mie imi place!

Irina Invat sa gatesc spunea...

Lily, multumesc mult!

Irina Invat sa gatesc spunea...

Mumtumesc, Gabriela. Ma bucur ca revista iti place si tie.

Irina Invat sa gatesc spunea...

Marian, multumesc. Mi se pare mie sau scrii din ce in ce mai bine romaneste???

catkitchen spunea...

Felicitari din suflet !!!! Le meriti din plin !!!! <3

liana spunea...

Imi verific in fiecare dimineata lista de lecturi din blogger deci nu-mi explic cum de mi-a scapat postarea asta! Ma bucur ca am gasit-o totusi :), e foarte frumoasa revista si te felicit pentru participare!

Anonim spunea...

Arata foarte bine o sa incerc si eu. Va recomand un CD
cu peste 10000 de retete.
Detalii aici:
http://www.terapii-naturiste.com/culinare/cd_retete_culinare.htm

Marian spunea...

Salut Irina, multumesc, inseamna ca fac progrese :-)!