Duminica de noiembrie

Ascult.
Vad.
Citesc.
Mananc :

Gogosi din dovlecei

500 g dovlecei curatati si taiati felii foarte subtiri
100 g cascaval
75 g faina
3 oua
1 lingurita cimbru uscat
sare, piper
cateva linguri de ulei de masline

Amestecati faina cu cascavalul si cu ouale.
Sarati feliile de dovlecei. Presarati cimbru peste dovlecei.
Adaugati-le la aluat. Amestecati.
Incingeti uleiul in tigaie. Adaugati cate un polonic de aluat. Aplatizati aluatul.
Lasati-le 5 minute pe o parte si apoi alte 5 minute pe cealalta parte. Scoateti gogosile pe un servet.
Serviti calde cu o salata verde.

Comentarii

Anonim a spus…
Venisem dupa reteta cu cartofi rasi dar am dat de noul post cu dovlecei si aici am ramas.
Si eu ma uit la Homeland, imi place mult. Buna duminica ai.
Anonim a spus…
C'est beau. Bon dimanche.
Dani P. a spus…
Minunata idee !
liana a spus…
As citi si eu ce citesti tu ...
Imi plac dovleceii mult. Buna idee. O saptamana frumoasa, Irina
catkitchen a spus…
Arata grozav de bine !!!! ;) Ce frumoasa e duminica , asa-i ? <3
Monica a spus…
interesanta reteta; imi place mult :)
Haplea a spus…
Arata ...pe gustul meu!!!
Mihaela M a spus…
Este vorba de 750 de grame de faina?sau 75?
Irina a spus…
75!!!! Am gresit, imi pare rau...75 de g de faina!
Mihaela M a spus…
M-am gandit eu:)le fac acum:)mercic