Checul de februarie



Banana bread

2 oua
125 g unt moale
150 g zahar
1 pastaie de vanilie
265 g faina
1 pachet praf de copt
125 ml lapte
3 banane mici, coapte

Pregatiti zaharul vanilat cu o seara inainte, taiati pastaia si puneti semintele in zahar. Amestecati.
A doua zi amestecati din nou.
Preincalziti cuptorul la 180°C.
Amestecati zaharul cu untul. Adaugati ouale, unul dupa celalalt. Apoi faina si praful de copt.
Curatati bananele si striviti-le cu o furculita destul de bine.
Adaugati laptele la aluat. Amestecati din nou. Adaugati bananele si amestecati pentru ultima data.
Varsati intr-o forma de chec. Coaceti timp de o ora.
Serviti.
Pofta buna.

P.S. Cateodata vars peste chec cateva linguri de crema de ciocolata. Dar numai cateodata. Cand mai apuc.

Comentarii

Anonim a spus…
J'aime ça!
Diana a spus…
Oh, là, là! Ce bunatate de chec! Si prezentarea, in spiritul dragostei! Te pup draga mea.
Unknown a spus…
Delicios, si prezentarea e minunata!!
Frumos si aromat checul!
Unknown a spus…
cate inimioare... :) Buna banana bread.
catkitchen a spus…
Si checul si prezentarea sunt minunate !!! <3
PS.Sper ca esti ok , draga Irina !!
catkitchen a spus…
Si checul si prezentarea sunt minunate !!! <3
PS.Sper ca esti ok , draga Irina !!
Cgv a spus…
La cum este facuta prezentarea cred ca ai invatat deja sa iubesti pentru ca ai facut-o cu mare afectiune. Unde ai gasit ideea pentru aceasta prezentare?
Haplea a spus…
Ador banana bread!!!Prezentarea de exceptie ca de obicei!
Maya a spus…
Superba prezentare!
catkitchen a spus…
Irinucule , tot vin sa vad ce mai faci si deja incep sa ma ingrijorez ca nu mai dai nici un semn !! Sper ca nu s-a intamplat nimic !!!
Catalin a spus…
exact asta imi spun si eu...ce se intimpla?...am descoperit site-ul dvs in februarie anul trecut, intr-o duminica apasatoare de iarna canadiana cind mai nimic nu parea sa reuseasca sa treaca spre primavara...mai intii l-am sorbit intens, retete dar mai ales poze si rinduri (nu sint o buna bucatareasa)...m-am dus prin toti anii, lunile, si asa am iesit si eu din iarna...Multumesc...
P.S. Concret, sotul meu a folosit reteta de cozonac:-)
Eileen Cuisine a spus…
Love love love platoul tau! Iar reteta e asa apetisanta!