Moussssssse au chocolat


Din nou. Pentru ca e cea mai buna spuma de ciocolata din lume. Si atat de usor de facut.

Ingrediente

160 g ciocolata neagra (60-70%)
40 g unt
4 oua

Topiti ciocolata si untul pe foc. Nu fierbeti. Lasati putin la racit.
Bateti albusurile spuma.
Adaugati galbenusurile la ciocolata, unul dupa altul, amestecand cu un mixer.
Incorporati albusurile spuma folosindu-va tot de mixer.
Varsati in pahare. Lasati la frigider cateva ore.
Puteti sa adaugati coaja rasa de citrice, vanilie, putin rom, cafea, etc.
Pofta buna!

Comentarii

catkitchen a spus…
Iuffff , sunt de aceeasi parere !!! ;)
PS.Lucrurile simple fac diferenta !!
Zile senine iti doresc !!!
Diana a spus…
Oh mon dieu!!! Ce mousse ciocolatosss...cata ciocolata!!!Un adevarat rasfat. Cred ca o sa-l fac si eu, Irina. Weekend minunat cu multa ciocolata! ;)
Oana a spus…
Subscriu! Este cel mai bun lucru din lume! Se savureaza in tihna... alaturi de persoana iubita!
Anonim a spus…
M-as arunca in paharul asta de ciocolata. Sublim!
liana a spus…
Ce frumos ai facut! Iar colectia de lingurite e exact ce caut eu sa-mi adun :)
Unknown a spus…
Eu ador mousse-ul de ciocolata. De fiecare data cand il fac ii adaug cate o aroma si mereu il mananc cu cea mai mare placere :)
Corina M. a spus…
Ador mousse-ul de ciocolata...Nu m-as satura niciodata sa il fac si s ail mananc, cu diferite arome. PReferata mea ramane insa cea cu rom.
Mihaela a spus…
Ciocolata la superlative! Irina, am incercat si eu odata varianta asta, dupa reteta trimisa de o prietena din Belgia, nu imi amintesc daca am pus unt, dar cand am batut galbenusurile in ciocolata s-au intarit foarte rau, iar cand am pus si albusurile nu a aratat deloc ce ai tu in poza :) Nu imi dau seama unde am gresit... asta a fost demult, si mi-a parut rau sa arunc ouale si ciocolata, asa ca I-am pus niste faina si am facut-o blat de tort :)
Gabi a spus…
De ce nu scrii mai des? De ce nu pozezi mai des? Cum sa ma satur de citit si vazut asa repede???
Anonim a spus…
Si eu ma plang!
Vreau sa scrii ca mai inainte. Sa povestesti si sa scrii mai des, te rog.
Haplea a spus…
Daca este o delicatesa de ciocolata nu am cum sa lipsesc! Poza de prezentare este foarte graitoare! Weekend placut!
catkitchen a spus…
Irina, m-as bucura enorm sa te am alaturi la provocarea din aceasta luna :http://catkitchen.wordpress.com/2013/03/31/dulce-romanie-provocarea-lunii-aprilie/ .
Zile senine iti doresc din suflet !!!
Emily a spus…
minunata spuma <3, dar si linguritele sunt superbe, nu-mi pot lua ochii de la ele :)
Te imbratisez cu drag!
Un desert simplu de facut, dar gustul este divin!
Aurica a spus…
mmmmmmm, numai cand privesc poza si deja imi ploua in gura, arata super, mor dupa aceasta reteta delicioasa, sanatoasa, care ti se topeste in gura :P