26.02.2012

Tarta cu mere

Reteta publicata pe 2 decembrie 2007.
 
Ingrediente :
Aluat de foietaj
2-3 mere
Unt
Zahar
Intindeti aluatul cat mai subtire posibil.Curatati merele de coaja si de samburi si taiati-le felii subtiri.Asezati feliile pe aluat. Presarati cateva bucatele de unt si zahar.
Eu am pus zahar brun cu aroma de zahar ars dar puteti sa puneti si zahar alb.Zaharul aromat il fac in casa, pun intr-un borcan cu zahar cateva caramele sau vanilie si il inchid ermetic pentru o saptamana.
Tarta se coace la 180°C cam 20 – 25 minute.
Pofta buna.

14 comentarii:

Catherine spunea...

J'aime bien cette photo, les couleurs sont jolies.

Margot spunea...

Arata asa frumos, ca o rochita dantelata! Imi plac tare mult pozele tale!

catkitchen spunea...

Doamne ce interesanta este si ce fain arata !!!

roxana spunea...

Uite ca m-ai pus in incurcatura! Dimineata m-am trezit cu gandul la checul tau cu lamaie si mac si faceam inventarul ingredientelor prin casa. Acum, as vrea si o felie din tarta asta frumoasa. Tare greu sa aleg!

Salutari dintr-un Brasov acoperit cu zapada! De azi-noape a inceput sa ninga. Iar... :)

Kadia spunea...

am mai vazut reteta asta undeva, dar a ta arata mult mai bine, incat stau sa ma gandesc daca am acasa tot ce mi-ar trebui…

Maya spunea...

O primavara cu mult soare si plina de dragoste!

Ingrid spunea...

Mi se pare o reteta fosrte usor de realizat. Iar ingredientele sunt usor de procurat. Ma gandesc ca ne paste si Pastele.. :)

Irina spunea...

Bonjour Catherine, merci beaucoup pour ton message. A bientôt!

Irina spunea...

Multumesc mult Margot. Si mie imi place cum scrii.

Irina spunea...

Ma bucur ca iti place, Magda.

Irina spunea...

Roxana, as zice : les deux, mon capitaine. Mi-ar placea sa fiu in locul tau....

Irina spunea...

Kadia, reteta e foarte simpla, cu siguranta ca ai vazut-o peste tot!

Irina spunea...

Maya, multumesc mult, si tie la fel!

Irina spunea...

Ingrid, ma bucur ca iti place!