13.02.2012

Ziua Indragostitilor la Diva Hair

Zi sarbatorita de Diva Hair aici : Retete dulciuri. Particip cu un chec drag noua, cu fistic si zmeura.


Ingrediente
200 g faina
4 oua
150 g fistic crud si nesarat
150 g zmeura
1 praf de copt
175 g zahar
150 g unt moale, la temperatura camerei

Preparare
Macinati fisticul foarte fin cu ajutorul unui robot de bucatarie. Spargeti un ou, separati albusul de galbenus. Adaugati putin albus, atat cat sa formati o crema mai groasa.
Amestecati ouale cu zaharul, adaugati si ceea ce a mai ramas din cel spart mai inainte. Adaugati faina si praful de copt. Amestecati din nou.
Taiati untul cuburi mici, adaugati-l la aluat si amestecati din nou.
Preincalziti cuptorul la 180°C.
Stergeti usor zmeura, varsati-o in aluat. Adaugati crema de fistic. Amestecati usor. Varsati aluatul intr-o forma de chec.
Coaceti checul 50 de minute. Lasati-l la racit si serviti.

20 de comentarii:

DiaMar-bucataria galbena spunea...

Un chec bun si frumos.Iar poza este super.Numai bine.

Andreea-Elena C. spunea...

poza e superba! checul arata demential

Lilly spunea...

Fistic?M-ai chemat?
Il ador!Ador checul tau, ador poza J'adore....

langmina spunea...

Ce bine arata!!!!Si eu vreau!
Iti doresc sa ai parte de multa iubire!

Marian spunea...

Ce poza nostalgica! Foarte frumos!

Haplea spunea...

Mmmm....ce bine arata checul.

Bucatarica spunea...

Ok...si-acum , la cat de bine arata putem intinde mana si sa ne servim , nu?

Bucate apetisante spunea...

Imi place absolut tot din poza: checul, bolul din sticla, cele doua boluri ce mai...poza toata.
Foarte frumos.

Alina spunea...

Ti-am mai spus eu, esti regina checurilor, m-ai dat gata. Excelent.

roxana spunea...

In ultima vreme, fotografiile tale au un aer rustic si usor nostalgic, de camin cald, in care te poti aduna si reaseza in tine insuti.
Nu stiu de ce, dar mie imi readuc in memorie romanele Cellei Serghi...

Despre chec, ce sa spun? As da la schimb niste clatite pentru cateva felii!

Irina spunea...

Multumesc Dia-mar.

Irina spunea...

Andreea - Elena, checul e foarte bun, sper sa il incerci.

Irina spunea...

Lily, te-am chemat! Si Filou te asteapta!

Irina spunea...

Langmina, multumesc pentru urare. Ti-as trimite, zau.

Irina spunea...

Multumesc Marian, numai bine.

Irina spunea...

Multumesc, Haplea.

Irina spunea...

Bucatarica, nu mai e...imi pare rau.

Irina spunea...

Multumesc, Bucate apetisante!

Irina spunea...

Alina, chiar ca imi place sa fac checuri. Multumesc.

Irina spunea...

Roxana, as primi niste clatite de la tine.. Mi s-a facut foame.