O zi in care totul pare posibil


Vointa de a se trezi devreme, dorinta de prepara o prajitura, placerea de a o imparti cu cineva drag.

Ascult cantecul ploii, ating usor cana cu ceai fierbinte, ma gandesc la plimbarea de dupa amiaza, deschid dulapul, aprind cuptorul. Ma bucur.

Brownie cu dulce de leche
Reteta de David Lebovitz

115 g de unt sarat
170 g ciocolata neagra, taiata bucati mici
25 g cacao
3 oua mari
200 g zahar (am pus 150 g)
1 lingurita aroma vanilie
140 g faina
200 g dulce de leche

Preincalziti cuptorul la 175°C.
Incalziti untul la flacara mica, adaugati ciocolata, amestecati pana cand ciocolata s-a topit complet.
Luati cratita de pe foc, adaugati cacaua, amestecati. Adaugati untul, ouale unul dupa altul, amestecand bine dupa fiecare ou. Adaugati zaharul, vanilia si faina. Amestecati din nou.
Varsati jumatate din aluat intr-o tava patrata 20x20 cm  si adaugati linguri de dulce de leche din loc in loc. Amestecati apoi usor cu varful unui cutit. Varsati restul de aluat.
Puneti tava la cuptor pentru 40-45 de minute.
Serviti a doua zi.

Comentarii

Ma bucur ca te-ai reintors! Fii tare in continuare! Cu drag, Gabriela
Lilly a spus…
Avem nevoie de astfel de zile.Zile care-ti zambesc.Cum imi zambeste mie patratica aia de brownie!:-))
Marian a spus…
Ah, ce usurata sunt ca blogul tau se deschide iar! Sper ca totul e in regula cu tine Irina.

Brownies cu dulce de leche, mmm, nu se poate mai bine, cred!!
Anonim a spus…
Stiu prin ce durere treci. Am fost printre aceia care ti-au scris rugandu-te sa te intorci. Ma rog pentru tine, fii tare.
Alex
Bucate Apetisante a spus…
Eu nu stiu ce s-a intamplat Irina, insa iti doresc tot binele din lume.Nu te cunosc personal insa te admir, iti admir blogul si sper ca orice ar fi se depasesti cu bine.
Si sa sti ca pt. mine una ai venit la fix cu reteta asta.
Chiar stateam zilele trecute si ma intrebam ce sa fac cu laptele condensat ce-l mai am ca acusica expira.E,iata! Dulce de leche si negresa!
Multa fericire!
Margot a spus…
Pe aici, vointa de a ne trezi devreme e contracarata de soarele dogoritor si mirosul de mare de la orizont. Dar zau ca brownies-urile tale merg perfect la o cafea pe terasa, cu briza-n plete. Desigur, cum totul este imaginar deocamdata, imi permit sa fur si eu una! Minunata!
liana a spus…
Nu stiu de ce ai lipsit asa de mult, dar stiu ca ma bucur de fiecare data cand apari, "vocea" ta e una din cele mai dragi mie :)
Anonim a spus…
Ufff, ce bine ca te-ai intors! Am dat zilnic click pe blog, sperand de fiecare data ca a reaparut. Multumim frumos ca ai revenit.
Anca
roxana a spus…
Draga Irina,
oricat de dese ori de rare intalnirile noastre, gandurile imi zboara adesea spre tine cu drag. Imi doresc si mi-a placut mereu sa te stiu bine, multumita, impacata... Iti doresc zile senine, curaj si putere sa treci cu bine prin ceea ce te incearca in acesta perioada.

Ma bucur mult sa te regasesc, iar daca iti pot fi de vreun folos, sunt aici...
Negresa stiu ca-i tare buna, la mine e parte din categoria "comfort food".
Anonim a spus…
Cititor anonim si eu dar cititor fervent. Sper ca esti bine.
Victor "bucatar sef".
catkitchen a spus…
Mereu mi-e frica cand nu mai pot accesa un blog , mereu mi-e frica cand se asterne linistea peste un blog , e semn ca se intampla ceva !!!! Nu stiu ce s-a intamplat , insa ma bucur ca ai revenit la ceea ce faci cu pasiune !!! De cele mai multe ori , atunci cand suferim din diferite motive , avem tendinta sa dam deoparte lucrurile care ne dau putere , lucrurile pe care le facem din suflet si cu multa pasiunea , lucrurile care candva ne-au facut sa mergem mai departe !!! Am spus asta ptr ca eu mi-am facut blogul cand am trecut printr-o perioada trista din viata mea , el m-a ajutat si mi-a ocupat timpul si gandurile cu ceea ce-mi place si sper sa nu renunt nicioadta la el , indiferent de ce ma asteapta in viitor !!
Iti doresc din suflet sa treci peste toate momentele grele si iti doresc din suflet multe zile senine !!! Eu asa mi te imaginez , o fiinta senina care e inconjurata de oameni frumosi si lucruri dragi !!!
Mihaela a spus…
Daca ai sti numai de cand visez la aceste brownies de cand le-am vazut la David Lebovitz... Nu stiam ca ti s-a intamplat ceva, dar Domnul sa fie cu tine prin orice ai trece! Te imbratisez cu drag :)
Anonim a spus…
Ma bucur ca te-ai intors. E o placere sa iti deschid blogul. :)
Tot binele din lume!
Ioana
Delicioasa a spus…
Tot binele din lume ti-l doresc, Irina draga.