23.07.2011

Din nou


 Din nou pentru "Dulce Romanie", proiectul lansat de Mihaela (De prin lume adunate). Si pentru Flory( "Retete fel de fel " AICI) care il duce mai departe.
La sfarsit de luna, asteptand soarele ce evita Franta cu indarjire. Practic e greu sa scrii despre inghetata si salate cand gandul si timpul de afara te indruma la torturi, sosuri si mancaruri grele. Chiar ieri treceam in revista cizmele si hainele de iarna. In Romania e canicula, aici e toamna. Aproape si totusi atat de departe.

Frozen yogurt
Din punct de vedere caloric, Frozen yogurt se situeaza undeva intre sorbet si inghetata . Usor si rapid de facut, fara sorbetiera, fara multe ingrediente, o mie de posibilitati. Iaurt, fructe inghetate, miere sau zahar dupa gust.
Iata reteta mea, sincer, considerati-o ca o baza, adaugati apoi fructe, sau zahar, sau iaurt, in functie de gustul vostru.
Ingrediente
500 g fructe de padure (afine, zmeura, capsuni, coacaze, etc.) congelate. Folositi orice alt fruct, spalati-l, taiati-l in bucati si congelati-l.
150 g iaurt gras
2 linguri de miere
2 linguri de zahar pudra
Preparare
Scoateti fructele din congelator, puneti-le intr-un robot cu lama de taiat.
Adaugati iaurtul, mierea si zaharul. Amestecati cateva minute. Puneti din nou inghetata la congelator cel putin o jumatate de ora.
Serviti cu fructe, bezele, migdale, nuci, ciocolata, sosuri dulci, etc.
Pofta buna!

34 de comentarii:

sarah spunea...

bun si racoritaor.desert de canicula perfect.
o zi minunata!

Bunica spunea...

Mi-ai facut o pofta teribila :)
Cred ca fac si eu azi
Weekend frumos si insorit!

Roxana spunea...

M-am intors ieri dimineata, de la canicula la sub 20 de grade... toamna e un cuvant mult prea frumos pentru a descrie senzatia pe care mi-o lasa vremea de aici!
Mi-s gandul si sufletul pline de imagini frumoase, de dor si regret ca le-am lasat in urma. De ieri ma gandesc intr-una la ce mi-ai spus odata, pe blog: ca ar fi frumos sa scriem fiecare dintre cei plecati, despre un colt de rai de-acasa (da, avem inca atat de multe!), in limba celor printre care traim in prezent. M-am hotarat s-o fac si sper sa iasa ceva frumos pe zilele care vin.
Iti trimit o imbratisare calda, ca soarele de iulie ce-si coace painea in pamantul crapat al Dobrogei mele dragi!

gaby_d spunea...

Arata grozav! Incerc sa-mi inchipui aroma!

Craita spunea...

Imaginile tale ma fac sa oftez,intotdeauna toate au aratat de poveste,blogul tau are acel ceva ce ma face sa revin intotdeauna,poate si pentru ca se simte rafinamentul Frantei...

FLORY spunea...

Ingrediente minunate,rezultat pe masura.Imi place,arata grozav!Iti multumesc mult pentru participare,pupici!

Bucate apetisante spunea...

Cred ca pica grozav la stomacel dupa o masa copioasa.

fantezie in bucatarie spunea...

un astfel de desert oricand e binevenit!!!

Alexandrina spunea...

Absolut delicios!

Mihaela spunea...

Imi place iaurtul inghetat pentru ca pastreaza foarte bine aroma fructelor proaspete... :)

catkitchen spunea...

vai ce bine arata !!! ... nu l-as refuza !!!

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

http://www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Gabriela spunea...

Eu am reusit sa fac si sorbet si granita anul asta, pacat ca nu a fost asa de cald ca sa repet retetele de mai multe ori. Iaurtul tau arata delicios,imi plac la nebunie nectarinele (eu asa le vad, sper sa nu fie alte fructe :P)acelea cum se vad!

Marian spunea...

Oh ce bine arata poza... mi-ai facut pofta, arata super!

Antonina spunea...

De milioane!!! Minunata, racoritoare, diveta ce mai !!

Ana Maria Ciolacu spunea...

Arata minunat !! Primul lucru pe care il voi face cand ma voi intoarce de la cules de mure va fi frozen yogurt-ul tau. :) O Duminica minunata iti doresc.

Irina spunea...

Multumesc Sarah. Ce e bine cu frozen yogurt e ca poti sa folosesti orice fruct. Asa ca profit de vara si congelez cat mai multe fructe.

Irina spunea...

Week end frumos si tie! Cu intarziere!

Irina spunea...

Roxanaaaaa, bine ai revenit. Termin sa raspund aici si ma uit pe blogul tau. Sunt convinsa ca ma voi bucura de ceea ce voi vedea!

Irina spunea...

Multumesc Gaby. Incearca, sper sa iti placa.

Irina spunea...

Craita, frumos nume. Multumesc pentru mesaj. Rafinamentul Frantei prin suflet de romanca.

Irina spunea...

Flory, particip cu mare placere. Multumesc si tie pentru efort!

Irina spunea...

Da, e o inghetata mai usoara, de aceea o prefer.

Irina spunea...

Asa e, e bine venit la orice masa!

Irina spunea...

Multumesc Alexandrina!

Irina spunea...

Mihaela, ai mare dreptate. Cateodata le pun la foc mic inainte de a le congela. Astfel aromele se concentreaza si inghetata are un gust si mai pronuntat.

Irina spunea...

Catkitchen, eu ti l-as trimite cu mare drag dar nu tine! Oricum, e usor de facut.

Irina spunea...

Vlad, bine ai venit.

Irina spunea...

Gabriela, sunt nectarine. Nici la noi nu e cald, de fapt inghetata asta nu ma racoreste ci imi aduce aminte de vara!

Irina spunea...

Marian, ma bucur ca iti place!

Irina spunea...

Multumesc Antonina!

Irina spunea...

Ana Maria, imi pare bine ca ti-am facut pofta! Sper sa iti placa!

maya spunea...

Arata excelent înghetata.O culoare minunata si aroma pe masura!
Pupici xoxoxo

Amoush spunea...

arata excelent! atat de usor de facut si totusi atat de speciala!

voi incerca si eu cu siguranta!